Thursday, July 17, 2008

Cinta Seindah Madah - Puteri Andalas
















Tajuk :
Cinta Seindah Madah
Penulis : Puteri Andalas
Harga : RM 24.00
Terbitan : KakiNovel Enterprise
Bintang : * * (2 Bintang)
Jenis : Kekeluargaan / Kemasyarakatan / Romantik
Tahun : 2008

Aku tanak komen banyak-banyak pasal novel ni, sebab tak masuk dengan selera aku. Aku baca sekali lalu sahaja sebab jalan cerita terlampau stereotype dan ringkas. Aku mungkin memerlukan cerita yang lebih padat dan berinfomasi. Tapi pada sesapa yang sukakan bacaan santai dan ringan, novel ni sangat sesuai.

1 comments:

Darius said...

Salam tuan rumah. Syabas dengan blog resensi yang ada. Jika berminat dengan novel yang memerlukan kita berfikir + unsur misteri + fiksyen sains, saya sarankan "Transgenesis: Bisikan Rimba" tulisan Amir Husaini terbitan PTS.

Juga jika ada kelapangan, jemput ke blog resensi saya alamnovel.blogspot.com