Tuesday, June 3, 2008

DEAR YAYAH 3 - FARIHAH ISKANDAR


Tajuk
: Dear Yayah 3
Penulis : Farihah Iskandar
Harga : 14.90
Muka Surat : 240 m/s
Penerbit : PTS One
Tahun : 09 / 06 Rating Pengulas : **
Kategori : Novel Remaja


Sinopsis

Jihan kembali lagi dengan cerita baru!

SPM makin hampir!
Jadual makin padat.
Hari-hari terakhir di mereka maktab... terisi dengan kenangan pahit ataupun manis?

Siapa Kartini? Mengapa dia tiba-tiba menjelma dalam hidup Jihan?

Apa pula cerita Suria dan Khairi? Mengapa Adam tiba-tiba menyisihkan diri?


BliNk

Komen Aku LoVes

Kali ni, Farihah Iskandar, tak dapat menarik minat aku membaca dengan lebih tekun. Buku no 3 ni kurang menarik dan agak membosankan. Nampak seperti Farihah kurang tumpuan ketika menghasilkan sequel novel dia yang ke-3 nih. Tapi aku layan jek ar, dah susah payah aku suh kazen aku belikan kat Popular Bookstores aritu .. hu3.

Gelodak jiwa Jihan dah semakin berkurangan. Plot Jihan pun dah tak berkembang dengan baik. Apsal ntah, aku bosan je membaca no 3 ni. Tgk lah Dear Yayah 4 pulak cammana..

0 comments: